Hogyan lehet abbahagyni a dohányzást munkahelyen

hogyan lehet abbahagyni a dohányzást munkahelyen

Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz

Harmadlagos nikotinterhelés A dohányzás abbahagyása után 24 órával csökken a szívinfarktus közvetlen veszélye, 3 hónap múlva múlik a köhögés, 5 év múlva a műtéttel nem gyógyítható tüdőrák kockázata a felére csökken.

Tíz jó tanács ahhoz, hogyan szabaduljunk meg a dohányzás szenvedélyétől, s néhány biztató tény arról, mit nyerhetünk vele. A dohányosok többsége saját elhatározását, vagyis a dohányzásról való leszokást egyedül is képes sikerre vinni.

A kivitelezés annál nehezebb, minél régebben alakult ki a hozzászokás.

Ne Gyújts Rá!

Minél fiatalabb korban szokott rá valaki a dohányzásra, életének annál koraibb szakaszában válik a cigaretta rabjává és annál nehezebb lesz leszoknia - de nem lehetetlen. Az elhatározás és az önbizalom alapvető: hinni kell abban, hogy "meg tudom csinálni", képes vagyok eldönteni és ragaszkodni tudok a döntésemhez. Tíz lépés az élet Elszánta magát a leszokásra? Nos, ha az elhatározás megszületett, már csak a következő tíz lépést kell megtennie a dohányfüstmentes élet felé. Meg kell határoznia a leszokás pontos dátumát, és ehhez ragaszkodnia kell.

mellkasi fájdalom hátfájás nehézlégzés

Meg kell ismerkednie azokkal a lehetőségekkel, amelyek segítséget nyújthatnak a leszokásban. Környezetével tudatnia kell a szándékát, és kérje meg őket, hogy segítsenek, vagy legalább ne gátolják a végrehajtásban.

Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást - remenysegiskola. Mi felébred, ha abbahagyom a dohányzást Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást - remenysegiskola.

Mindig találjon magának elfoglaltságokat, amelyek hozzásegítik, hogy ne gondoljon a cigarettára. Szabaduljon meg hamutálcáitól, öngyújtóitól és a még fel nem bontott cigarettáitól!

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Bőségesen fogyasszon folyadékot! Tartson keze ügyében egy pohár ásványvizet vagy gyümölcslevet, és szürcsölgesse folyamatosan! Legyen egyre aktívabb! Sétáljon, ahelyett hogy kocsiba vagy buszra szállna, próbáljon lépcsőn járni a lift helyett. A mozgás ellazít, és sikerélményt nyújt. Értékelje pozitívan az Önnel történteket. Minthogy kábítószerről van szó, a megvonás tünetei kellemetlenek lehetnek, de gondoljon arra, hogy a szervezete most gyógyul fel a dohányzás okozta ártalmakból.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Ne izguljon! Az izgatottság, a rágyújtás ingere és az összpontosítás zavarai néhány hét alatt megszűnnek.

hogyan lehet abbahagyni a dohányzást munkahelyen

Változtasson a megszokott mindennapi életén! Mellőzze azt az üzletet, ahol általában beszerezte a napi cigarettáját. Esetleg el kell kerülnie kedvenc éttermét vagy a munkahelyi dohányzóhelyet, ahol eddigi sorstársai mérgezik magukat.

lehajláskor mellkasi fájdalom

Próbáljon valami újat, az eddigiektől teljesen különbözőt csinálni. Lepje meg magát! Nincs kivétel!

Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Nincs olyan rossz vagy jó hír, olyan élethelyzet, amely akár egy szál cigaretta elszívására okot adna. Ez újabb és újabb szál utáni vágyakozást váltana ki.

Szokj le a dohányzásról egy pillanat alatt!

Ajándékozza meg magát! A cigarettán megspórolt pénzén vegyen magának valami apróságot vagy akár nagyobb dolgot: olyat, cigaretta és hormontabletta egyébként nem vett volna meg.

Figyeljen oda az étkezésre!

hogyan lehet abbahagyni a dohányzást munkahelyen

Ne essen neki a zsíros ételeknek. Próbálja ki a friss gyümölcsöt és zöldséget, cukormentes rágógumit, esetleg édességet!

Számolja a napokat!

Dohányzásellenes munkahelyen Csernus megmondja: Munkahelyi terrror sukhorukov abbahagyta az ivást és a dohányzást A dohányzásról való leszokás után mi történik áttekinti a leghatékonyabb dohányzótablettákat, ha lehagyja a dohányzást és hízni fog belefáradt a dohányzásba, nem tudok leszokni.

Minden egyes, cigaretta nélkül eltöltött nap ajándék az Ön egészségének, családjának - és pénztárcájának. A siker jutalmáról 5 perc múlva: A szív oxigénnel való ellátottsága nő.

A szervezet fizikai terhelhetősége nő. A lehelet dohányfüstszaga megszűnik. A köhögés csökken. Segítség és jó tanácsok A leszokni szándékozók rendszeresen hozzájuthatnak segítséghez és hogyan lehet abbahagyni a dohányzást munkahelyen a Nemzeti Egészségvédelmi Intézet "Dohányzás vagy Egészség" Központjában Budapest, Andrássy út Vadász Imre vezette szakértő csapat a hét minden napján fogadja a leszokni vágyókat hétfőn, szerdán és pénteken óra között, kedden és csütörtökön óra között.

A dohányosok a hozzászokás mértékétől függően egyéni kezelésben részesülnek tanácsadás, pszichoterápia, nikotinpótló kezelés javaslata.

hogyan lehet abbahagyni a dohányzást munkahelyen a dohányzás káros hatása

A dohányzásról való leszokásban segítő rendelések listája Daganatos betegség és táplálkozás Hogyan lehet abbahagyni a dohányzást munkahelyen egyik legfontosabb dolog, amit tehet annak érdekében, hogy maximalizálja a rákgyógyító kezelés hatását és elősegítse gyorsabb felépülését, hogy a lehető legjobb tápláltsági állapotba hozza magát. Honlapunkon olvashat a megváltozott tápanyagigényről, a megfelelő táplálkozás fő akadályairól, a speciális tápszerek szerepéről.

Olvassa el is