Le akarok lépni a cigarettáról. Sütik használata

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Ennél sokkal nyomósabb és személyesebb indokok kellenek.

Kik és milyen céllal alapították az Országos Dohányzás Leszokás Támogatási Központot?

Mindenképpen legyen egy jó indokod, hogy eléggé motiváld magad! Mindent csak fokozatosan Szép dolog az elhatározás, még szebb a tettek mezejére lépni, de hihetetlenül nehéz egyik napról a másikra letenni a cigités ettől a naptól kezdve egyetlen szálat sem szívni. Ezért jobb taktika lehet, ha fokozatosan szoksz le a cigarettázásról, egyre kevesebb és gyengébb cigit szívsz, majd pedig nikotintapaszt használsz. Segít, hogy az agyad kevésbé kívánja a nikotint, ráadásul így az elvonási tünetek is erőteljesebbek.

Búcsú egy gyilkos szerelemtől, avagy: leteszem a cigit

A nikotintapasz Le akarok lépni a cigarettáról -rágó segíthet A nikotinhiány frusztrációval, idegességgel és esetenként depresszióval járhat. A nikotinpótló terápia enyhíti az elvonási tüneteket, és segít leszokni a cigarettáról.

Kutatások igazolják, hogy igen hatásosak a nikotintapaszok és -rágók, így neked is sokat segíthetnek. Megjegyeznénk, hogy ezeket a termékeket nem ajánlott cigaretta mellett szívni. Kérj segítséget Egyedül minden nehezebb — éppen ezért beszélj a családodnak és a barátaidnak a leszokásról.

Ők biztosan megértenek majd, és támogatnak.

Tudd, miért teszed

Részt vehetsz csoportos terápián is, de fontos, hogy ne egyedül menj keresztül ezen a nehéz folyamaton! A kutatások szerint is a leszokás leghatásosabb módja a nikotinpótlás és a csoportterápia egyszerre — sok sikert! Kezeld a stresszt A legfőbb ok, amiért az emberek dohányoznak, az, hogy megnyugtatja őket. Így amikor megszabadulsz a cigitől, az áhított nyugalomnak is oda, így az életed stresszesebb lesz, mint általában — vagy legalábbis úgy fogod érezni.

orrspray a dohányzás megakadályozására dohányzásellenes füzetek

Ha lehetséges, a leszokás első hetében amennyire csak tudod, kerüld a stresszes helyzeteket! Kerüld az alkoholt és az egyéb tudatmódosítókat Bizonyos tevékenység után jobban vágyhatsz a cigire — ilyen az alkohol is.

  • A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez
  • Mellkasi fájdalom kezelése otthon
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

A leszokás első hetében próbáld mellőzni, csak úgy, mint a kávét. Ha azzal indul a reggeled, hogy kávét iszol, igyál helyette teát!

Account Options

És ha étkezések után cigizni szoktál, keress helyette a dohányzás lemondásának népszerű módja — moss fogat, vagy rágózz! Takaríts Ha letetted a cigit, érdemes mindenhonnan elkergetni a szagot — moss ki minden ruhadarabot, sapkát, sálat, táskát, takarítsd ki a házat, és dobd ki a hamutálaidat!

Le akarok lépni a cigarettáról dohányzásgátló tabletták és súlygyarapodás

Érdemes a szőnyeget is kitisztítani, a lényeg, hogy semmi ne emlékeztessen a dohányzásra! Próbáld újra Ha elsőre nem megy, ne keseredj el! Ettől még nem buktál el, ez egy hosszú és nehéz folyamat.

vékonyabb volt a dohányzásról való leszokás leszokni a dohányzásról, és nem húzza

A legjobb, amit tehetsz, az, ha újrakezded. Sose add fel, és mindig légy erős!

miért káros a dohányzás és hogyan leszokni

Gondolj megint azokra az okokra, amiért le szeretnél szokni, és ez mindig jusson az eszedbe! Leszoknál  a dohányzásról? Töltsd le "Kell a dohány? Ha cigihez szeretnél nyúlni, inkább menj el görkorcsolyázni, fuss egy kört, vagy válassz bármilyen más sportágat!

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Akár egy kutyasétáltatás vagy kertészkedés is segíthet. Ráadásul az így elégetett kalóriák is segítenek a leszokással járó súlyfelesleg megelőzésében!

Le akarok lépni a cigarettáról akik nem tudnak leszokni a dohányzásról

Egyél gyümölcsöket és zöldségeket Ne próbálj meg diétázni a leszokás alatt — ekkora nyomást nehéz elviselni. Helyette inkább koncentrálj arra, hogy egészséges ételeket egyél — egyél több gyümölcsöt, zöldségek és alacsony zsírtartalmú ételeket! A Duke Egyetem kutatásai szerint ráadásul ezek az ételek a cigi ízét is szörnyűvé teszik.

A segítségükkel nem csak nem lesz gondod a súlyoddal, hanem a leszokás is egyszerűbb lesz!

Amiért szinte mindenki elbukik, ha le akar szokni a dohányzásról Írta: Szász Gábor

Jutalmazd meg Le akarok lépni a cigarettáról Ahelyett, hogy rengeteg pénzt költenél a cigire, inkább jutalmazd meg magadat! Elkezdhetsz gyűjteni valamire, például megveheted a rég áhított cipőt, könyvet, filmet, táskát, stb… Értékeld, hogy nem csak az egészségedért teszel sokat, hanem a pénztárcádat is kíméled!

Mindig gondolj az egészségedre Mindenképpen az egészséged miatt szokj le!

Le akarok lépni a cigarettáról leszokni a dohányzásról a szürke goo

Tisztában vagy vele, hogy milyen hatásai vannak a cigarettának a szervezetedre. Egy napon dohányzás nélkül töltött nap múlva a szervezeted oxigén és szén-monoxid tartalma visszaáll a normálisra, ezáltal csökkenti a szívroham kockázata.

Támogass te is!

Hosszabb idő után pedig a rák, a szívbetegségek és az agyvérzés esélyes is csökken. Sok sikert és kitartást kívánunk a leszokáshoz! KamaszPanasz - Gy. Ha leszoktál a dohányzásról: segítség Kapcsolódó cikkek.

Olvassa el is