Tíz tipp a dohányzásról való leszokáshoz, A dohányzásról való leszokás és a súlygyarapodás megelőzése | remenysegiskola.hu

tíz tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Sok mindent mondhatnánk a dohányzásról, de nem szeretnénk.

tíz tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Arról viszont szívesebben beszélünk, hogyan segítjük pácienseinket a leszokásban, mi-mindenben támogatjuk őket a felkészítéstől egészen az utógondozásig. Jöjjön néhány tipp, ami erőt adhat a döntéshez, hogy végleg letegyük a cigarettát.

Ahhoz, hogy meg tudjunk szabadulni a dohányzás szenvedélyétől, találnunk kell egy jó okot! Határozzunk meg egy indokot, egy célt, ami lehet akár a szeretteink védelme, vagy a cigaretta elhagyásával a tüdőbetegség, szívinfarktus megelőzése.

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat!

Masszív dohányosként a betegséggel való riogatás tudjuk, hogy nehezen motiváló, ezért fontos, hogy olyan célt tűzzünk ki magunk elé a leszokásra, amit nem csak akarunk, de szeretünk is, és amiért hajlandóak vagyunk küzdeni!

A dohányzásról való leszokás több, mint hogy egy nap majd egyszer csak nem gyújtunk rá. A dohányzás függőség, az agy pedig kapaszkodik a nikotinbaami a leszokáshoz is szükséges. Mint ahogy a megfelelő szakember is. Ne féljünk orvoshoz fordulni elhatározásunkkal.

Higgyük tíz tipp a dohányzásról való leszokáshoz, mindenben támogatni fog bennünket, részletes felvilágosítást adva a lépésekről, módszerekről, várható reakciókról, helyzetekről, és azok megfelelő kezeléséről. Fejfájás, rosszkedv, vagy gyengeség, ezek teljesen általános reakciói szervezetünknek.

A kutatások és az orvosi tapasztalatok mind azt mutatják, hogy a nikotinos rágógumik, cukorkák és tapaszok pozitívan segítik a leszokást, és nagymértékben előre mozdítják a program sikerességét.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Bátorítani, segíteni és támogatni fognak elhatározásunkban, főleg akkor, amikor egy kicsit magunk alatt vagyunk. A támogatás nagyon sokat jelent, hiszen megerősítenek bennünket döntésünk helyességében, és segítenek átvészelni a nehezebb időszakokat. Általában ez az oka, amiért dohányoznak az emberek.

Ha úgy döntöttünk, hogy teszünk magunkért, és kiadjuk a cigaretta útját, új lehetőségeket kell keressünk a nyugalom érzéséhez, ami lássuk be, nem is olyan nehéz.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

A kedvenc zenénkre gyakorolhatjuk a mély levegő beszívását-kifújását, bandázhatunk a barátainkkal, elmehetünk egy kiadós masszázsra, vagy ha esetlen nincs kedvenc elfoglaltságunk, találhatunk magunknak új hobbit. Az első néhány hétben kerüljük a stresszes helyzeteket, így időtöltésként is érdemes olyan tevékenységet választani, amit könnyen és szívesen végzünk.

A második világháborús modell tankok összerakása nem a legjobb hobbi-választás erre az időszakra. Pontosan tudjuk, ha buli van, akkor előkerülnek a cigarettás dobozok.

A dohányzásról való leszokás és a súlygyarapodás megelőzése

Még azok táskájából is, akik alapvetően nem is füstölögnek. Ha alkoholt fogyasztunk, csak tetézi a bajt, hiszen sokkal nehezebb megállni, hogy ne gyújtsunk rá. Ha lehet, próbáljuk elkerülni ezeket a helyzeteket, az alkoholos italok helyett pedig a mentes változatot választani.

gyomordohányzás dohányzás közben dohányzási hipnózis vélemények

Hogy ne maradjunk ki a rozézásból, kérjünk a pincértől levendulaszörpöt, jéggel, borospohárban. Legalább a látszat legyen meg. A kávéval, teával gyakorlatilag ugyanaz történik, mint amikor evés után szívunk el egy szál cigarettát.

A dohányzásból származó kódolás segít amikor nem kell abbahagynia a dohányzást

Rántsuk ki a házat a négy sarkából, szabadítsuk meg nyugalmat adó bázisunkat a hamutálaktól, öngyújtóktól, gyufától. Mossuk ki a textíliákat, a függönyöket, terítőket, díszpárnahuzatot és az tíz tipp a dohányzásról való leszokáshoz, és tárjuk szélesre az ablakokat, hadd járja át a friss levegő a szobákat.

Igyunk szívószállal, együnk gyakran

A falak egy festést is simán elbírnának ilyenkor, bár ez egy picit nagyobb lélegzetvétel, viszont figyelemelterelő hadműveletnek nem is olyan rossz! Ha az autóban dohányoztunk, a helyzet ugyanez. Tüntessünk el minden szagot, nyomot, eszközt, ami a régi rossz szokásunkra emlékeztet. A legtöbb dohányos újra és újra nekifut, hogy leszámoljon rossz szokásával.

Ne keseredjünk el, ha első nekifutásra nem sikerül végérvényesen letenni a cigarettát. Jusson eszünkbe, hogy óriási lépést tettünk célunkért, és legyen ez egy bizonyíték, hogy igen, képesek voltunk elkezdeni, és nemet mondani káros szenvedélyünknek. Ne adjuk fel! Fussunk neki újra és újra!

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Nem másért, magunkért! A megfelelő mozgás szintén segítség lehet a nikotin iránti vágy leküzdésében, ráadásul nagymértékben hozzájárul egészségünk megőrzéséhez. Ha úgy érezzük, most úgy, de úgy rágyújtanánk, menjünk el egy sportboltba, és szerezzünk be egy görkorit, futócipőt, vagy kezdjünk új hobbiba, mondjuk a lovaglásba, ahol eleve nem megengedett a dohányzás. Ha kevésbé megerőltető testmozgásra vágyunk, úgy a kutyasétáltatás, vagy a kertészkedés is tökéletes lehet.

A mozgás nem csak testünk kondíciójának megőrzéséért hasznos, de sokat tehetünk vele magunkért, hogy a dohányzás mellőzésével felszaladó kilóknak esélyük se legyen. Teljesen felesleges ekkora stressz hatásnak kitenni magunkat, hiszen éppen elég megküzdenünk a cigarettázás hiányával.

tíz tipp a dohányzásról való leszokáshoz

A diéta helyett fogyasszunk vénás fájdalom a dohányzás miatt gyümölcsöt, zöldséget, teljes kiőrlésű gabonákat akár tészta formájában is, illetve halat, fehérjét, tojást, ami biztosítja a megfelelő vitaminokat és tápanyagot szervezetünknek.

Ahhoz, hogy a nagy habzsi-dőzsiben ne hízzunk el, érdemes odafigyelni arra, hogy mikor-mit fogyasztunk, így nem csak egészségünket őrizzük meg, de aggodalom nélkül hódolhatunk evés iránti szenvedélyünknek.

  1. Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.
  2. Ingyenes leszokási módok 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  3. Végleges leszokás a dohányzásról, de nem úgy, mint legutóbb…
  4. Megosztom Tippek a dohányzásról való leszokáshoz Ahogy telik az idő, a tudománynak köszönhetően egyre többet tudunk meg az új típusú koronavírusról.
  5. Amikor abbahagytam a dohányzást a gyomromban

Nyilván minden dohányos kiszámolta már — többször is - hogy mennyit költ havi, valamint éves szinten cigarettára. Ezek óriási összegek, amit akár utazásra, hobbinkra, vagy egy új autóra is költhetünk.

Pedig igaz. Egy gyors fejszámolás segíthet, mekkora összeget spórolunk meg, ha felhagyunk káros szenvedélyünkkel! Sokszor mondjuk bizonyos dolgokra, hogy nem lehet elég korán kezdeni. A dohányzásról való leszokás is ilyen.

leszokni a dohányzásról 2 évvel ezelőtt

A dohányzás szenvedély, függőség, melynek egyetlen olyan jótékony hatása sincs szervezetünkre, amit ne lehetne más, egészséges helyettesítővel pótolni. Gondoljuk át, és tegyük meg a szükséges lépéseket. Szakértő kollégáink a leszokás minden lépésében támogató segítséget nyújtanak, hiszen az életünk és egészségünk egyszeri, és megismételhetetlen. Ne füstöljük el!

Olvassa el is