Mit érez a dohányos?. Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit

Istenhegyi Géndiagnosztikai Centrum

A leszokás is olyan folyamat, amit tanulnia kell, ugyanúgy, ahogy korábban megtanulta a dohányzást is.

dohányzás abbahagyása program 5a

Gondoljon arra, hogy mióta dohányzik már, és adjon időt saját magának a leszokásra. Bár nem kell annyi idő a leszokásra, mint amennyi idő alatt rászokott a cigarettára, a leszokás mégis hosszú folyamat, és nem ér véget azzal, hogy mit érez a dohányos?

a cigarettát.

miért nincs erõ a dohányzásról való leszokáshoz? dohányzási kódolás a kostromában

Ráadásul a már leszokott dohányosnál is előfordulhat, hogy akár évek múlva is visszaesik, és ismét dohányozni kezd. Ez a program segít felkészülni a cigaretta letételére és a dohányfüsttől mentes élet hosszú távú fenntartására.

A nemdohányzó életmódnak ugyanis csak előnyei vannak, méghozzá nem is akármilyenek!

milyen héten tudom abbahagyni a dohányzást gyorsan leszokni a dohányzásról

A dohányosokhoz képest valószínűleg sokkal jobban fogsz kinézni, fiatalosabb és egészségesebb maradsz. A dohányzás már rövidtávon érzékelteti káros hatásait romló sporteredmények, megemelkedett anyagi kiadások, elszíneződött ujjak, idő előtti őszülés és kopaszodás, rossz lehelet, köhögés, légzési zavarok.

mit érez a dohányos?

Évek során pedig ezek a hatások csak fokozódnak, sőt nagyon sok esetben betegségek alakulnak ki.

Olvassa el is