A dohányzás hatása az izmokra

A dohányzás hatása a futásra

Ha gyenge vagy letenni, legalább ezekre figyelj! Dohányosként a vitaminszükségleted a sokszorosára nő. Egy komplex multivitamin jó választás lehet ennek kompenzálásra.

Frányó Eszter

Ebben az esetben is javíthatsz az elvonás okozta tüneteken egy jól megválasztott vitamin kombinációval. Nem tudod letenni a cigit? Vagy épp ellenkezőleg: arra az elhatározására jutottál, hogy nem mérgezed tovább a szervezeted, de nehezen győzöd le a nikotin utáni vágyat?

a dohányzás hatása az izmokra cigarettapótló termékek

Mindkét esetben extra odafigyelést igényel, hogy milyen vitaminokkal kompenzálod a tested ellen elkövetett merényletet. A dohányzás évente 6 millió ember halálát okozza. Ijesztő szám! Dohányzol vagy nemrég tetted le a cigit?

a dohányzás hatása az izmokra

Olvass tovább! Multivitamin Nikotin helyett vitamin A dohányosok szervezete nehezebben hasznosítja a bevitt tápanyagokat. Éppen ezért extra adag vitaminra van szükséged, hogy abból megfelelő mennyiség felszívódhasson. Egyetlen szál cigi 25 mg C-vitamint von el a testedtől.

A dohányzás káros a vázizmokra is - EgészségKalauz

Ha ennek a káros szenvedélynek hódolsz, a hivatalosan ajánlott alapesetben is nagyon kevés napi 60 mg semmire sem elég. A minimum! Ha cigizel, a szervezetedben káros oxidációs folyamatok zajlanak, amit antioxidánsok fogyasztásával mérsékelhetsz.

A 3. nap dohányzás nélkül!

Az A- és az E-vitamin kiváló forrásai az antioxidánsoknak. Ha Te dohányos férfi vagy, kiemelten veszélyeztetett csoportba tartozol és az E-vitamin elengedhetetlen számodra.

  • Leszokni a dohányzást betegség miatt
  • Dohányzás és izomnövekedés? (többi lent)
  • A dohányzás hatása az edzésre

Bizonyítást nyert ugyanis, hogy csökkenti a prosztata tumor kialakulásának kockázatát. Edzés után ne füstölj! A legrosszabb amit tehetsz, hogy egy kiadós edzés után már nyúlsz is a zsebedbe a cigiért. Ilyenkor ugyanis a keringésed fokozott állapotban van, a tüdőd léghólyagocskái kitágultak, így a beszívott méreganyagok sokkal gyorsabban terjednek szét a a dohányzás hatása az izmokra, ezzel növelve a károsító hatást. Tegyél magadnak egy szívességet és ne edzés után cigizz, hanem inkább cigizés helyett sportolj.

Mit fogsz tapasztalni ha leszoksz? Mivel a dohányzás nem csak a légzőszerveidet, az egész szervezeted rongálja az élet minden területén érzel majd pozitív változásokat. Hogy csak néhányat említsek: visszatér az a dohányzás hatása az izmokra és a szaglásod, javul a szexuális teljesítőképességed, csökkented a szív és érrendszeri megbetegedések valamint a prosztata daganat kialakulásának kockázatát és a sportteljesítményed is javul.

Miképp hat a dohányzás az edzésed minőségére?

Ismerős viszont a szitu, amikor egy barátokkal töltött estén a kísértés folyamatosan ott lebeg a szemed előtt? Vagy amikor a munkahelyeden ülve folyamatosan rázod a lábad és a legkisebb dolgokért is felhúzod magad? Akkor mostantól a cink és a magnézium legyenek a legjobb barátaid. A cink  amellett hogy gátolja a toxinok felszívódását, segít legyőzni a függést, a magnézium pedig megnyugtatja az idegrendszered.

Jó megoldás lehet egy komplex multivitamin fogyasztása, ami minden alapvitaminból tartalmazza a szükséges mennyiséget. Csonka Ágnes — Peak Hungary Kérdésed van?

Dohányzás és izomnövekedés? (többi lent)

Tedd fel akár itt! A peakshop.

a dohányzás hatása az izmokra

A táplálék kiegészítők nem gyógyszerek. Az étrend-kiegészítők és a különleges táplálkozási célú élelmiszerek csak élelmiszerek, nem gyógyítanak, előznek meg betegségeket vagy helyettesítenek gyógyszereket és semmiképpen sem alkalmasak a kiegyensúlyozott változatos étrend helyett alkalmazni őket.

Olvassa el is